12 Haz 2017

Çağatay Akman - Sensin Benim En Derin Kuyum Şarkı Sözü

Çağatay Akman - Sensin Benim En Derin Kuyum Şarkı Sözleri

Sensin benim en derin kuyum
Bak bu da benim en kötü huyum
Neden bu kadar serin suyun
Anlamadım zor oyun

Yüzük biraz pahalı, yaşantımız ucuz
Yolumuz yokuş,
Kokuşmuş hayaller içinde yok olmuşuz
Sensin benim en derin kuyum

Bak bu da benim en kötü huyum
Neden bu kadar serin suyun
Anlamadım zor oyun
Yine bir gece yarısı kaldım yalnız uçurumda
Ölüme karışıyor gövdem
Güneşi görmedi öfkem
Gitsem de ölsem, kalsam da dönsem....
Sensin benim en derin kuyum
Bak bu da benim en kötü huyum
Neden bu kadar serin suyun
Anlamadım zor oyun

Yüzük biraz pahalı, yaşantımız ucuz
Yolumuz yokuş,
Kokuşmuş hayaller içinde yok olmuşuz
Sensin benim en derin kuyum

Bak bu da benim en kötü huyum
Neden bu kadar serin suyun
Anlamadım zor oyun. 

ŞARKI HAKKINDA BİLGİ

Türkiye'de şüphesiz ki 2017 yılına ismini altın harflerle yazdırmış genç şarkıcı Çağatay Akman, Gece Gölgenin Rahatına Bak şarkısından sonra Haziran ayının sonuna doğru Sensin Benim En Derin Kuyum Şarkı Sözü ile aramızda yerini aldı.Tüm Çağatay Akman sevenlerin merakla beklediği müziğin şarkı sözleri sizlerle.