19 Haz 2017

Sertab Erener Sevdam Ağlıyor Sözleri

Sertab Erener - Sevdam Ağlıyor Şarkı Sözü


Bir duru sözle gönül alana
Bir kuru dalda çiçekle gelene
Gitti gidiyor yaralı yüreğim
Gitti gidiyor kanadından tut

A benim gözleri görmeyenim.
A benim hasreti dinmeyenim.
A benim kadrimi bilmeyenim.
Beni elinle ellere gönderme.
Ah anam garip anam.

Ne sarayda ne handa.
Bir zalim ocağında.
Sevdam ağlıyor.
Ne gam ölsem uğrunda.
Beni zehir zemberek.
Diller dağlıyor.

ŞARKI HAKKINDA BİLGİ

Uzun zamandır hayranlarının ve tüm müzik severler ile yeni şarkılarını paylaşmayan Sertab Erener, 2017 yılının Haziran ayında yeni şarkısı "Sevdam Ağlıyor" ile sevenleri ile kavuştu.Garaj Müzik bünyesinde yerini alan şarkı,Sertab Erener'in yeni albümü olan "Sertab goes to the Club" da Sevdam Ağlıyor şarkı sözü olarak yerini aldı.Video klibi olarak da Netd müzik bünyesinde yerini alan şarkının sözleri Sezen Aksu'ya aittir.