12 Haz 2017

Turan Şahin - Ya Ben Anlatamadum Şarkı Sözü

Turan Şahin - Ya Ben Anlatamadum Şarkı Sözleri

Ay vurur ayan beyan geldim kapına yayan
Sen değil misin beni ha bu hallere koyan
Ay dedin aya geldim sana sevdaya geldim
Rize’den İstanbula yürüdüm yayan geldim

Ya ben anlatamadum ya sen anlamayisun
Ellere yağmur oldun bana damlamayisun
Elimde çiçeklerim çoktur diyeceklerim
Aç kapıyı sevdiğim yoktur gidecek yerim

Boylarına bakarım saçına gül takarım
Kız senin gülüşüne İstanbulu yakarım
Ya ben anlatamadum ya sen anlamayisun
Ellere yağmur oldun bana damlamayisun

ŞARKI HAKKINDA BİLGİ

Turan Şahin’in yapmış olduğu ve, Cinan Müzik'in yayıncılığı ile“Karmadeniz” albümünde yer alan “Ya Ben Anlatamadum”  müzik parçası tüm müzik marketlerinde yerini aldı.Büyük bir başarı elde eden karadeniz ezgili parçada, Turan Şahin büyük bir imzaya adım atmış oldu. Biz noktasarkisozleri.blogspot.com/ olarak sizlere ya ben anlatamadum şarkı sözlerini paylaşmayı uygun gördük.

İlk Eklenen İçerik