13 Haz 2017

Yaşar – Şehir Yalnızlığı Şarkı Sözleri

Yaşar – Şehir Yalnızlığı Şarkı Sözü

Hiç bu kadar çaresiz olmamıştı kelimeler
Hiç bu kadar kimsesiz kalmamıştı hikayeler
Boynu bükük vedaların faydası yok duaların
Döndüm de herkese baktım nerede eski divaneler

Peşimde iflah olmaz bir şehir yalnızlığı
Dilimde çoktan unutulup gitmiş bi şarkı
Bir tek benim gibiler hatırlar sözlerini
Benim yerime o anlatıyor özlemini

Geceler eskisinden daha mı uzun artık
Ben ölmeden önce son bulur mu bu yalnızlık
Her sabah aynada seni görmekten yoruldum
Gelip al gözlerini
(Geri ver eski beni)

Söz: Murat Güneş
Müzik: Murat Güneş 

ŞARKI HAKKINDA BİLGİ

2017 yılında Şehir Yalnızlığı şarkısı ile hayranları ile buluşan Yaşar, mükemmel bir müzik parçasını bizlerle paylaştı.Yapım olarak Seyhan Müzik & Yaşar Müzik ile gerçekleştiren Yaşar, yapımcılar olarak da Bülent Seyhan – Fuat Seyhan – Yaşar Günaçgün üçlüsü ile birlikte mükemmel bir parçaya adım atmış bulunmaktadır.20.sanat yılına özel yapılan şehir yalnızlığı şarkı sözlerini sitemizden takip edebilirsiniz.Özellikle yorumlarda da görüldüğü üzere Yaşar'ın hayranları onu ve müziklerini çok özlemişler.