1 Tem 2017

Hadise Sıfır Tolerans Şarkı Sözleri

Hadise 2017 Sıfır Tolerans Sözü

Hadise yeni şarkılarından birisi olan "Sıfır Tolerans" ve birbirinden güzel birçok hareketli şarkıya ev sahipliği yapan Hadise 2017 Şampiyon albümü yerini aldı.Hadise Şampiyon albüm şarkıları özellikle hareketliliğe ve daha çok remix içerikleri şarkıları arasında yerini alan Sıfır Tolerans şarkısı gerek hareketli gerekse de dikkat çekici sözleri ile dikkatleri üzerine çekmeyi başardı.Yüreğim Soğudu Yakamam Bi Daha, Kısasa Kısas Aşk Alır Verdiğini gibi sözlerle Hadise Sıfır Tolerans şarkı sözleri ve şarkıyı dinleyeceğiniz bağlantılar websitemiz olan dinlesarkisozleri.com farkındalığı ile sizlerle!

Hadise Şampiyon albüm şarkıları arasında yerini alan birçok hareketli şarkının yanı sıra duygusal şarkılarında olmasi ile birlikte, Hadise sıfır tolerans şarkı sözleri ve şarkının dinleme noktalarını internet üzerinden ilk defa farklılığımız ile ulaşabileceksiniz.Hadise, yeni şarkılarına bir yenisini daha ekleyerek yaz günlerinin vazgeçilmezi oldu.Hadise sıfır tolerans şarkısı gerçekten eğlence yerlerinde sıkça çalacak bir şarkı olacak gibi gözüküyor.Şarkı oldukça hareketli olması ve eğlence yüklü olması ile bu yaz günlerinin vazgeçilmezi olacak.Aşağıdan Hadise 2017 şarkıları arasında yer alan Sıfır tolerans konumuzdan ücretsiz olarak ulaşabilir ve kesintisiz olarak dinleyebilirsiniz.İşte merakla beklenen şarkı ve detayları;

Hadise Sıfır Tolerans - Hadise Tolerans Şarkı Sözleri - Hadise 2017 Şarkıları

Hadise Sıfır Tolerans Dinle

Yakında Sitemizde yerini alacaktır.

Hadise Sıfır Tolerans Sözleri
Herşey Burda Bitti, Toparlan Gidiyorsun
Zamana Bırakmadım Tehlike Arz Ediyorsun
Suçüstü Tövbeler, Kalbe Ağır Darbeler
İlahi Sevgilim Sen Kimi Kandırıyorsun

Yalnızlık Bu İlişki Bu Ne Yaman Çelişki
Ki Senden Sakınmadım Ben Hep Gözü Karaydım
Bi Tatlı Tesadüfken Şimdi Acı Tecrüben
Oldum Bende Yanıldım Sen Hep Biraz Yalandın

Sıfır Tolerans Hadi Git Durma
Yüreğim Soğudu Yakamam Bi Daha
Kısasa Kısas Aşk Alır Verdiğini
Acısı Kalır Son Sözü Söyleyenin

Sıfır Tolerans Hadi Git Durma
Yüreğim Soğudu Yakamam Bi Daha
Kısasa Kısas Aşk Alır Verdiğini
Acısı Kalır Son Sözü Söyleyenin

Son Sözü Söyleyenin
Son Sözü Söyleyenin
Herşey Burda Bitti, Toparlan Gidiyorsun
Zamana Bırakmadım Tehlike Arz Ediyorsun

Suçüstü Tövbeler, Kalbe Ağır Darbeler
İlahi Sevgilim Sen Kimi Kandırıyorsun
Yalnızlık Bu İlişki Bu Ne Yaman Çelişki
Ki Senden Sakınmadım Ben Hep Gözü Karaydım

Bi Tatlı Tesadüfken Şimdi Acı Tecrüben
Oldum Bende Yanıldım Sen Hep Biraz Yalandın
Sıfır Tolerans Hadi Git Durma
Yüreğim Soğudu Yakamam Bi Daha

Kısasa Kısas Aşk Alır Verdiğini
Acısı Kalır Son Sözü Söyleyenin
Sıfır Tolerans Hadi Git Durma
Yüreğim Soğudu Yakamam Bi Daha

Kısasa Kısas Aşk Alır Verdiğini
Acısı Kalır Son Sözü Söyleyenin
Sıfır Tolerans Hadi Git Durma
Kısasa Kısas Aşk Alır Verdiğini

Sıfır Tolerans Hadi Git Durma
Yüreğim Soğudu Yakamam Bi Daha
Kısasa Kısas Aşk Alır Verdiğini
Acısı Kalır Son Sözü Söyleyenin
Söz: Nehir Kıyıcı
Müzik & Düzenleme: Metehan Köseoğlu