30 Ağu 2017

İMERA - Adem EKİZ Atlama Horonu Şarkı Sözleri

İMERA Adem EKİZ Atlama Horonu Sözleri

İMERA Adem EKİZ Atlama Horonu - İMERA Adem EKİZ Atlama Horonu Şarkı Sözleri - İMERA 2017 Şarkıları


İMERA Adem EKİZ Atlama Horonu Dinle




İMERA Adem EKİZ Atlama Horonu Sözleri

NOT:Mavi ile yazılan kısımlar şarkının Türkçe çevrilmiş sözleridir.

Şkilia miroloğun
Evinun tufasina
Nt' epikam me tin sevdam
Dediler bobasina

(Köpekler ağıt yakıyor
Evinin çatısında
Sevgilimle yaptıklarımızı
Dediler babasına)

Horevume son parxar
Kizlar gelun horona
Nt' emorfa horevame
Siksaralan sallama

(Yaylada horon oynuyoruz
Kızlar gelin horona
Ne de güzel oynuyorduk
Sıksara ile sallama)

Pezo eğo tin kemençem
Pulim emen akuson
Solakli karadere
Biri birine aksun

(Çalıyorum kemençemi
Yavrum duy beni
Solaklı Karadere
Birbirine aksın)

Edevane ta hronia
E pulim etranines
Sensuz bu yaylalarda
Alamayirum nefes

(Yıllar geçti
E yavrum sen büyüdün
Sensiz bu yaylalarda
Alamıyorum nefes)

Auto epan to raşi
Leğun ato Anaraş
Horonda yarişurduk
Sevdam ile başabaş

(Şu dağın tepesine
Derler oraya "Anaraş"
Horonda yarışırdık
Sevdiğimle başabaş)

Ela leğo se ela
Har ela me t' emena
Saflari sık tutalum
Herkes girsun horona

(Gel diyorum sana gel
Artık gel benimle
Safları sık tutalım
Herkes girsin horona)

Ekseva sa parharia
Aldum yayla havasi
M' erotade pedia
Buyuk sevda yarasi

(Çıktım yaylalara
Aldım yayla havası
Vermeyin uşaklar
Büyük sevda yarası)

Trağodo trağodia
Me to pio kardia
Ander kalsun dünyasi
Bana haram oldi ya

(Türküler söylüyorum
Hangi yürekle
Ander kalsın dünyası
Bana haram oldu ya)


Söz: Berat BAYRAKTAR
Müzik:Anonim
Yöre: Çaykara/TRABZON
Aranje: Yıldıray YANLI
Mix-Master: Yaşar ERDOĞAN
Yapım: Arof Yapım
Stüdyo: İmera Sanat