26 Ağu 2017

Mithat Can Özer Kara Sevda Şarkı Sözleri

Mithat Can Özer Kara Sevda Sözleri

Geçtiğimiz dönem Ateş Böceği şarkısı ile gençlerin kalbini çalan Mithat Can Özer, bu yaz çıkardığı Kara Sevda şarkısı ile aynı başarısına devam etmeyi düşünüyor.Rahmet ve özlemle aradığımız usta sanatçı Barış Manço'nun "Kara Sevda" adlı şarkısını seslendirdi.Youtube SonyMusicTurkiye kanalında teaser olarak yayınlanan bu güzel şarkı kısa süre içerisinde tüm müzik platformlarında yerini alacaktır.Dikkat çekici tarzı ve rock müziğin tadını bizlere çıkartan Mithat Can Özer, yeni Kara Sevda Şarkı Sözleri dinlesarkisozleri.com adresimiz olarak sitemizde yerini almıştır.İyi dinlemeler ve sözlerini okumanızı dileriz.
Mithat Can Özer Kara Sevda - Mithat Can Özer Kara Sevda Şarkı Sözleri - Mithat Can Özer 2017 Şarkıları

Mithat Can Özer Kara Sevda Dinle



Mithat Can Özer Kara Sevda Sözleri
Nasıl anlatsam bilemiyorum içim içime sığmıyor
O deli dolu neşe dolu kişi ben değilim sanki
Dışarısı buz gibi lapa lapa kar var benim içim yanıyor
Eksi kırk derece soğuk suda bile yüzerim inanki

Kara sevda kara sevda dedikleri daha ne olabilirki?
Kara sevda kara sevda seni benden kim ayırabilirki? )nakarat
Çocukça bir aşk gelip de geçme sakın gülme halime
Nasıl olduğunu anlayamadım ama seviyorum seni delicesine

Nasıl anlatsam bilemiyorum gözlerim kararıyor
Tepe taklak oldu dünya tersine sanki
Bütün aşıklar el ele kol kola cıvıl cıvıl geziyor
Bense nuhun gemisinde tek başıma gibi inan ki