27 Ağu 2017

Resul Dindar Öptüm Şarkı Sözleri

Resul Dindar Öptüm Sözleri

Karadeniz müziklerinin sevilen genç sanatçısı Resul Dinlar yeni single çalışması Öptüm ile sevenleri ile buluştu.Karadeniz şarkılarında en dikkat çekici ve hoş sözleri ile büyük beğeni kazanan sanatçının yeni parçası da kısa sürede izlenme sayısını artırdı. 8 eylül itibari ile tüm dijital platformlar da ve youtube resmi kanalında klibinin paylaşılacağı Öptüm şarkısı yakında sizlerle olucak.Bu güzel şarkının sözlerinin Erkan Ketenci'ye ait olduğunu ve dikkat çekici bestelerin sahibi ise Hüseyin Kutan'a ait olduğunu belirtmek isteriz.İtunes store'da şuan ön siparişte yerini alan Öptüm şarkısı ve sözlerinin devamı dinlesarkisozleri sitemizde tümü ile yerini alacaktır.
Resul Dindar Öptüm - Resul Dindar Öptüm Şarkı Sözleri - Resul Dindar 2017 Şarkıları

Resul Dindar Öptüm Dinle



Resul Dindar Öptüm Sözleri
Gez dolaş dünyaları
Döneceksin bitince
Mutluluktan habersuz
Dostlarun tükenince

Ben bıraktuğun yerde
Sabırla bekliyorum
Mektubumda son satır
Buraya ekliyorum

Öptüm iki gözünden...
Öptüm iki gözünden...

Sen bir gülün fidani
Ben dalinda çiçeği
Eğer kıyamet kopsa
Yok sende geçeceğim
Okudun ya az önce galgüm sana emanet
Beklerüm ziyani yok sabrın sonu selamet
Öptüm iki gözünden...
Öptüm iki gözünden...
Sen yazdun ben okudum bunlar senin sözlerin
Galbümün yarasini o gozlerun
Meğerse feleksini takiştürmüş koluna
Demek ki bundan sonra herkes kendi yoluna

Öptüm iki gözünden...
Öptüm iki gözünden...
Yapım: Rdmüzik
Söz: Erkan ketenci
Beste: Hüseyin kutan
Aranje: Murat çorak
Davul: Bülent ay
Perküsyon: Ömer arslan
Bas Gitar: Kemal büyük
Elektrik / Akustik Gitar: Murat çorak
Yaylılar: İstanbul strings
Kemençe: Ekin uzunlar
Elektrik Baglama: Ali yılmaz
Vokaller: Menekşe çelik, Ekin uzunlar, Oktay üst ,Murat çorak
Stüdyo: Ada
Kayıt, Edit: Ö.Özkan mete ,Murat çorak
Mix & Mastering: Ö.Özkan mete, İhsan apça