7 Ağu 2017

Tarkan Hodri Meydan Şarkı Sözleri

Tarkan 2017 Hodri Meydan Sözü

Tarkan uzun bir aradan sonra "Hodri Meydan" şarkısı ve albümüne ait birçok şarkı ile müzikseverler ile buluştu. Megastar Tarkan 2017 yılının yaz aylarında Hodri Meydan şarkı sözleri ve daha birçok şarkı eserlerini Tarkan 10 albümünde topladı. Günümüzde ve geçmişte her şarkısı ile kendinden söz ettiren Tarkan şarkılarına bir yenisi olarak da Hodri Meydan şarkı sözleri değerli ziyaretçilerimizin isteği doğrultusunda eklemiş bulunmaktayız.Tarkan'ın yepyeni albümü "10" ile Tarkan 2017 şarkıları sitemize sorunsuz ve hızlı olarak eklenmeye devam ediyor.Şarkıyı dinlemek, şarkı sözlerine ulaşmak ve şarkı hakkında yorum bırakmak isterseniz, aşağıda ki konumuzun devamında hepsine ulaşmanız mümkün. İşte merak edenler için Tarkan Hodri Meydan şarkı sözleri;
Tarkan Hodri Meydan - Tarkan Hodri Meydan Şarkı Sözleri - Tarkan 2017 Şarkıları

Tarkan Hodri Meydan Dinle


Tarkan Hodri Meydan Sözleri
Senin bana bu yaptığın
Söyle hangi kitaba sığar?
Bir güldürdünse
On ağlattın
Şahidim yıllar
Hiç bitmedi gitti ızdırabın
Bu ceza nereye kadar
Ben çeke çeke sineye
Nihayetinde oldum isyankar
www.dinlesarkisozleri.com
Ama ne yaptıysan
Olmadı, olmadı
Bozamadın ki beni dünya
Ben ille de inadına inadına
Toz pembe bakıyorum hayata
Bana sökmedi numaraların
Saptıramadın doğrumdan Dünya
Ben ille de inadına inadına
Ümitle tutunuyorum hayata
www.dinlesarkisozleri.com
Bak dimdik ayaktayım
Yıkamadın hala
Yoluma ne tuzaklar kurdun da
Yaktım çıranı
Başına belayı aldın bu defa
Hadi hodri meydan!
Kahpe dünya
Elinden geleni ardına koyma
Görelim, bakalım
Kim kimi adam edecek sonunda

Hadi hodri meydan!
Hadi hodri meydan!

Söz - Müzik: Tarkan