22 Eyl 2017

Demet Akalın - Damga Damga Şarkı Sözleri

Demet Akalın 2017 Damga Damga Sözleri

Demet Akalın 2017 sonbaharında "Rakipsiz" adını verdiği albümünün ilk parçası olan Damga Damga şarkısını tüm müzikseverler ile paylaştı. Oldukça etkili sözleri ile, 20.yıl özel albümünde yerini alan Damga Damga şarkısı klibi 22 eylül itibari ile netd youtube kanalında paylaşıldı. Demet Akalın severleri tarafından kısa sürede binlerce izlenen klip, olumlu geri dönüş yorumları ile de yayın hayatına devam ediyor.Türkiye'de birçok şarkıda gündemden düşmeyen sanatçımız, bu şarkısında duygusal şarkı sözlerine yer vererek duygu yüklü bir parça ile karşımıza çıktı dersek yalan söylemiş olmayız.Diğer parçalarında olduğu gibi damga damga şarkı sözleri de oldukça beğendiğimizi ve sizlerden de bu güzel şarkı hakkında yorum yapmanızı diliyoruz.Rakipsiz albümünde yerini alacak olan diğer şarkılara ve sözlerine sitemizden ulaşabileceğinizi belirtmek isteriz.

Demet Akalın Damga Damga - Demet Akalın Damga Damga Şarkı Sözleri - Demet Akalın 2017 Şarkıları


Demet Akalın Damga Damga Dinle



Demet Akalın Damga Damga Sözleri
Mutsuzluktan, ölen ilk insan tabi ben olmazsam
Sensin sen, anladıysan, yanlızlıktan..
Vefasızlıktan, payımı aldım ben
Sıra senin şimdi, misli misli

Bu yara neymiş anla
Biraz da sen ağla
Muma dönüp ömrün, erisin aşkımla
Damla damla

Benim adım var hala
Silinemez de asla!
Yüreğimin üstünde, acıtan harflerle
Damga damga!
Damga damga!

Söz: Murat Güneş
Müzik: Volga Tamöz
Düzenleme: Volga Tamöz
Yönetmen: Müjdat Küpşi