23 Eyl 2017

Mustafa Bozkurt & Emrecan Polat - Uçurum Caddesi Şarkı Sözleri

Mustafa Bozkurt & Emrecan Polat Uçurum Caddesi Sözleri

Mustafa Bozkurt & Emrecan Polat Uçurum Caddesi - Mustafa Bozkurt & Emrecan Polat Uçurum Caddesi Şarkı Sözleri - Mustafa Bozkurt & Emrecan Polat 2017 Şarkıları


Mustafa Bozkurt & Emrecan Polat Uçurum Caddesi Dinle




Mustafa Bozkurt & Emrecan Polat Uçurum Caddesi Sözleri
Mavimi eksem kahverengine yeter
Cansuyu gülüşün susadım bir yudum ver
Ucu sana çıkacaksa yaksın geceler
Azabı kabir olsa sen sarılınca geçer

Ucu sana çıkacaksa yaksın geceler
Azabı kabir olsa sen sarılınca geçer

Sar beni al nefesini nefesime ser
Nabzımda tenimi isminle der
Tak eder yokluğun canımı kırar döker

Sana üşürüm hasretim o kırıklardan eser

Sar beni al nefesini nefesime ser
Nabzımda tenimi isminle der
Tak eder yokluğun canımı kırar döker x2

Sana üşürüm hasretim o kırıklardan eser

Ayaklarım sana çıkan sokak başında
Uçurum cadde sarkar bu aşkın yolunda
Fırtınalar kopuyor geçtiğim yolda
Aç kapıyı ben geldim sırılsıklam karşında

Söz & Müzik: Mustafa Bozkurt
Düzenleme: Özgür Bakkaloğlu
Yönetmen: Mehmet Torni