1 Eyl 2017

Ramazan Küçük Aklı Yok Şarkı Sözleri

Ramazan Küçük Aklı Yok Sözleri

Ramazan Küçük Aklı Yok - Ramazan Küçük Aklı Yok Şarkı Sözleri - Ramazan Küçük 2017 Şarkıları


Ramazan Küçük Aklı Yok Dinle




Ramazan Küçük Aklı Yok Sözleri
Gönlüm bir sevdanın peşine düşmüş
Aklı yok fikri yok deli misali
Benliğimse hayat seline düşmüş
Hep böyle yıllardır ömrümün hali

Saçlarım çileden ağarıvermiş
Mutluluk güneşi kararıvermiş
Baktım da ömrümün hazanı gelmiş
Bir varmış bir yokmuş oldum sonunda

Bir yanda sevdalar bir yanda hayat
Uyuyabilirsen uykuna yat
Bilmemki kimde suç kimde kabahat
O yana bu yana gitmekten bıktım

Saçlarım çileden ağarıvermiş
Mutluluk güneşi kararıvermiş
Baktım da ömrümün hazanı gelmiş
Bir varmış bir yokmuş oldum sonumda

Söz: Ali Tekintüre
Müzik: Yavuz Taner
Kayıt : Cengiz Temel Rec Studio