30 Eyl 2017

Veysel Diker - Ayletme Beni Şarkı Sözleri

Veysel Diker Ayletme Beni Sözleri

Veysel Diker Ayletme Beni - Veysel Diker Ayletme Beni Şarkı Sözleri - Veysel Diker 2017 Şarkıları


Veysel Diker Ayletme Beni Dinle




Veysel Diker Ayletme Beni Sözleri
Şu karşıki dağda lambalar yanar
Şu karşıki dağda lambalar yanar
Lambaların şavkına Fadimem
Sevgilim yazar
Lambaların şavkına Fadimem
Sevgilim yazar

Ayletme beni söyletme beni
Ayletme beni söyletme beni

Alçak yüksek tebrede Fadimem
Bekletme beni
Alçak yüksek tebrede Fadimem
Bekletme beni

Şu karşıki dağda bir kuzu meler
Şu karşıki dağda bir kuzu meler
Kuzu meleyişine Fadimem
Ömürler gider
Kuzu meleyişine Fadimem
Ömürler gider

Ayletme beni söyletme beni
Ayletme beni söyletme beni

Alçak yüksek tebrede Fadimem
Bekletme beni
Alçak yüksek tebrede Fadimem
Bekletme beni

Söz & Müzik: Anonim