3 Şub 2018

Aybüke Poçan - Başka Hayatlarda Şarkı Sözleri (Hayal Mi Gerçek Mi ? Film Müziği)

Aybüke Poçan Başka Hayatlarda Sözleri

Aybüke Poçan Başka Hayatlarda - Aybüke Poçan Başka Hayatlarda Şarkı Sözleri - Aybüke Poçan 2017 Şarkıları


Aybüke Poçan Başka Hayatlarda Dinle




Aybüke Poçan - Başka Hayatlarda Sözleri
Gördüklerim Değil Beni Gömdüklerim Kanattı
Ellerim Değil Beni Kanatlarım Yaşattı

Siz Değil Beni Bu Zamanlar Mutsuz Etti
Geç Değil Geçmemişlik Çok Etkiledi

Beni Ben Yapan Her Şey Ikinci Planda
Seni Sen Yapan Herkes Geride Kalmışsa

Çık Karşıma Otobüste Ya Da Durakta
Bak Bana Tanır Gibi Başka Hayatlarda

Gördüklerim Değil Beni Gömdüklerim Kanattı
Ellerim Değil Beni Kanatlarım Yaşattı

Siz Değil Beni Bu Zamanlar Mutsuz Etti
Geç Değil Geçmemişlik Çok Etkiledi

Beni Ben Yapan Her Şey Ikinci Planda
Seni Sen Yapan Herkes Geride Kalmışsa

Çık Karşıma Otobüste Ya Da Durakta
Bak Bana Tanır Gibi Başka Hayatlarda
Söz & Müzik: Aybüke Poçan
Aranje: Barış Yerli