29 Haz 2017

Deniz Gürzumar Bugüne Kadar Şarkı Sözleri

Deniz Gürzumar Bugüne Kadar Sözleri

Bazen aklım artık almaz oldu sanki boşluk ortasında saklı kaldım.
Aslen astım on yerimden bıçaklanmış gibi sancı bastı yankı yoktu
Derimi yüzmüşlercesine acı çektim evet korktum.
Son duamı ettim onca olan şeyin arkasından.

Artık onla ortak hiçbir şeyimiz kalmadığından.
Asmadım bak yüzüm güler gibi nanemolla.
Ağlarsam aldırış etmeyin çünkü kasten olmaz.
Sahne dolmaz artık öncelerdeki gibi.

Seyirciler istemezler böyle kederli biri
Katil oldu duygularım geleni geçeni bitirdi.
Engel olamadım bunun tek sebebi sinirdi.
Yeni bi hayata başlıyorum evet kolay olmayacak.

Tek güzelliği başkaları için kendimi yormayacağım
Zorlayacağım sınırları ama değecek eminim
Akıllandım artık bir kaç senedir deliydim.

Yaşamayı denedim olmadı,
Ölümse yanımdan geçmedi bugüne kadar
Artık hiç bi kimseyi sevemez oldum
Dünya geniş geldi bana ve de kayboldum

Sandık altı kalmış anılar önüme geldi yeniden
Aynı kelimelerle kandırıldım artık anlam aynılaştı
Kalıbı farklılaştı sanırım aşık olmamaktı
Sana da bana da yaşamak adına kazınan onca karmaşıklık.

Orada burada yüzüme karşı çıktı olamam artık hırslı.
Haklı çıktım elemeden de sorun bende evet sevemememde.
Egolarımla kasılıp havada dolanıp arada sana da katılıp önüne sarılıp.
Azıcık adımı saklamakla kaldım.

Anlam aynen anladığınla aynı kaldı satılık olmuş ortamımda
Sana da yer verirsem ölüme doğru atılıp elime kalmış iki bıçakla körebe oynamakla farksız
Olmaz anca kapılar aralık adımı saydı.
Kalırım ayrı tanırım haydi sanırım hayli periler harbi denilen ardı kesilen aşkı deliren aynı gemiler attı yeniden
Ebedi yokluk elde edilen öbürü geldi geçti hayatımdan öylesine.
Kimini şimdi derviş ettim.

Yaşamayı denedim olmadı,
Ölümse yanımdan geçmedi bugüne kadar
Artık hiç bi kimseyi sevemez oldum
Dünya geniş geldi bana ve de kayboldum

ŞARKI HAKKINDA BİLGİ

Deniz Gürzumar yeni rap şarkılarını çıkarmaya 2017 yılında devam ediyor.Çok anlamlı rap sözleri bulunan yeni rap şarkısı "Bugüne Kardar Sözleri" sitemizde yerini aldı.Deniz Gürzumar geçtiğimiz günlerde Show TV'nin reyting rekortmeni dizisi "İçerde" de yerini almıştır."Barış" karakteri ile dizide yerini alan rap şarkıcı Deniz Gürzumar bugüne kadar şarkı sözleri tüm içerikleri ve anlaşılır yazımı ile sizlerle.