9 Tem 2017

Atınç - Esra Söyle Sevgilim Şarkı Sözleri

Atınç - Esra Söyle Sevgilim Sözü

Atınç feat Esra yapımı duygusal müzik "Söyle Sevgilim" sitemizde siz değerli takipçilerimiz için yerini aldı.Oldukça hoş sözler ile yine güzel bir duet şarkısı biz müzik severlerin karşısına çıktı.Söyle Sevgilim Şarkı Sözleri olarak da dinlesarkisozleri.com ailesi sizler için ücretsiz sunumu gerçekleştirdi.Atınç ve Esra birlikteliğinden doğan söyle sevgilim sözleri büyük beğeni ile gündemini koruyor.Çalı müzik yapımcılığında çıkan ve "Aşk" albümünde yerini alan "Söyle Sevgilim Dinle" video paylaşım alanı olan youtube netd kanalında yayınlanmıştır.
Atınç - Esra Söyle Sevgilim - Atınç - Esra Söyle Sevgilim Şarkı Sözleri - Atınç - Esra 2017 Şarkıları

Atınç - Esra Söyle Sevgilim Dinle


Atınç - Esra Söyle Sevgilim Sözleri
Seni düne kadar şarkılarda şiirlerde Aradım durdum..
Gizlensende nağmelerde yorulmadım vazgeçmedim aradım buldum.
Sana öyle bağlıyım ki zincirler prangalarla..
Git desende gidemem ki,Ben sensiz olamam yaşamam artık..

Sen bana çok yakıştın.
Ben sana çok alıştım.
Tamamlandık böyle
Kim yıkar bizi söyle
Kim devirir bu aşkı
Söyle sevgilim söyle