11 Tem 2017

Kutsi Yapma Dedim Sana Şarkı Sözleri

Kutsi 2017 Yapma Dedim Sana Sözü

Kutsi yepyeni şarkısı "Yapma Dedim Sana" nihayet karşımıza çıktı. Birçok yerde haber olan Kutsi 2017 şarkıları sonunda müzikseverler ile buluştu. Sevilen sanatçı, olduça hoş şarkı sözleri ile yeni klibini Poll Production etiketi ile yayınladı. Yapma Dedim Sana şarkı sözleri ve şarkının klibini izleyebileceğiniz bağlantılarına dinlesarkisozleri.com farkı ile ulaşabilirsiniz.

Sosyal medya sayfalarımızdan ve site takipçilerimizden gelen istek üzerine Kutsi yeni şarkısı ve şarkının tüm detayları hakkında sitemizde geniş yer verdik.Video klip sitelerinde, forumlarda ve özellikle sosyal medyadan aldığımız bilgilere göre Kutsi Yapma Dedim Sana şarkı sözleri damga vurdu diyebiliriz. Duygusal sözler ile ilk çıktığı gün itibari ile youtube üzerinden klip videosu büyük beğeni aldı. İşte merakla beklenen Kutsi Yapma Dedim Sana şarkı sözleri ve şarkının dinleme bağlantısı;

Kutsi Yapma Dedim Sana - Kutsi Yapma Dedim Sana Şarkı Sözleri - Kutsi 2017 Şarkıları

Kutsi Yapma Dedim Sana Dinle



Kutsi Yapma Dedim Sana Sözleri
Sor bana her şey nasıl yolunda
farkına varmışsındır sonunda
acıyı yendi kalbim; içinde aşk yok, gözümde yaş yok
hem özlüyorum, hem sitemim hep sana

Zaman ilaç sanıp bekledim boş yere
yaraları sararım sanıp ellere
Şarkı dinlesarkisozleri.com sözleri
ağlamışsın haberi geldi kaç kere
gitme dedim sana, gitme dedim sana

İçini dök dedim hiç oralı olmadın
düşün biraz bakalım niye seni yormadım
ben hep senindim ama sen benim olmadın
yapma dedim sana, yapma dedim sana

Söz ve Müzik: Altan ÇEKİN
Aranje: Sezgin GEZGİN