10 Tem 2017

Sıla Beter Şarkı Sözleri

Sıla 2017 Beter Sözü

Sıla Mehmet'in gezegeni programında yeni şarkı ve sözleri arasında yerini alan "Beter" şarkısını da seslendirdi.Diğer tüm şarkılarında rekor üstüne rekor koşan Sıla, yeni şarkıları ile de aynı performansı çıkaracağını beklemekteyiz.Youtube ve diğer sosyal medya hesaplarından takip ettiğimiz bilgilere göre Sıla beter şarkı sözleri tüm müzik dinleyicilerinin merak konusu olmuş durumdaydı.Sizlerden gelen yoğun istek ve arzu talebi ile Sıla Beter Sözleri dinlesarkisozleri.com farkı web siteler arasında ilk paylaşan site olduğumuzu sizlere söylemek isteriz.

Sıla Beter - Sıla Beter Şarkı Sözleri - Sıla 2017 Şarkıları


Sıla Beter Sözleri
Beter oldum hepten.
Beter oldum ben.
Zorları seçtim aman,
ne büyük külfet.
Taşıyamadım ben.

Hiç bakma dik durduğuma,
büküldüm ben.
Şarkı dinlesarkisozleri.com sözleri
Çekildi dayandığım görkemli koca dağ,
döküldüm ben.

Belki başkasına,
bu kadar kesikten sağlamından üç acı çıkar.
Bu gidişle bende,
değil bir tane,
daha kaç gemi batar.

Hem gamı kasveti,
şevki ve cabası.
Al sana kara sevda.

Çalgısı çengisi,
hoştur ya içmesi.
Nasıl geldim oyununa.

Yalnızını soydum,
doydun mu içine?
Nasılmış, gördün mü?
Ateşin hayını koydun mu içine?

Belki başkasına,
bu kadar kesikten sağlamından üç acı çıkar.
Şarkı dinlesarkisozleri.com sözleri
Bu gidişle bende,
değil bir tane,
daha kaç gemi batar.

Hem gamı kasveti,
şevki ve cabası.
Al sana kara sevda.

Çalgısı çengisi,
hoştur ya içmesi.
Nasıl geldim oyununa.

Hem gamı kasveti,
şevki ve cabası.
Al sana kara sevda.

Çalgısı çengisi,
hoştur ya içmesi.
Nasıl geldim oyununa.
Nasıl geldim oyununa.

Söz: Sıla Gençoğlu
Müzik: Fatih Ahıskalı