6 Tem 2017

Tarkan Çok Ağladım Şarkı Sözleri

Tarkan 2017 Çok Ağladım Sözü

2017 yılında yeni çıkarmış olduğu yeni albümünün bir parçası olan olan Çok Ağladım ile Tarkan yaz aylarını kasıp kavurmaya devam ediyor.Yaz ayarlarına girdiğimiz bu dönemde, çıkardığı birbirinden değerli hareketli ve duygusal şarkıları ile büyük mutluluklar yaşatıyor. Genellikle yaz aylarında piyasaya açılan Tarkan hareketli şarkıları eğlence arayanlara açık kapı sunuyor.10 albümü ile birbirinden güzel şarkılar arasında Çok Ağladım Sözleri kendisine yer buluyor.Tarkan sosyal medya ve televizyonlarda ciddi bir yükseliş ile yoluna devam ediyor.Müzik hayatı boyunca ciddi bir dinlenme ve kliplerinde izlenme yaşayan Tarkan, Çok Ağladım şarkısı ile de büyük başarılar elde etmeye hazırlanıyor.İşte Tarkan Çok Ağladım şarkı sözleri ve detayları;
Tarkan Çok Ağladım - Tarkan Çok Ağladım Şarkı Sözleri - Tarkan 2017 Şarkıları

Tarkan Çok Ağladım Dinle


Tarkan Çok Ağladım Sözleri
Haykırsam, Duyup Gelsen Uzaklardan
Dokunsam Bir, Son Bir Kez Sana Dokunsam
Sarılsam, Hayallerime Sarılsam
Uzansam Bir, Yanı Başına Uzansam

Bildiğin Gibi Değil Hiç
Çok Ağladım Ne Çok Ağladım
Silinmiyor Hatıralar
Anladım

Bıraktığın Gibi Değilim Hiç
Çok Ağladım Ne Çok Ağladım
Unutulmuyor Yaşananlar
Anladım dinlesarkisozleri.com

Bildiğin Gibi Değil Hiç
Durdursam, Zambirnı Geriye Alsam
Buluşsak Biz, Kollarımdan Ayrılmasan
Kavuşsak, Rüyalarına Çağırsan

Uyansam Bir, Yanı Başında Uyansam
Bildiğin Gibi Değil Hiç
Çok Ağladım Ne Çok Ağladım
Silinmiyor Hatıralar

Anladım
Bıraktığın Gibi Değilim Hiç
Çok Ağladım Ne Çok Ağladım
Unutulmuyor Yaşananlar

Anladım
Keşkelerim Olmasaydı
Özler Miydim Bu Kadar Seni?
Hiçbir Zaman Affetmedim Kendimi

Nereye Gitsem Yanımda Götürdüm Hasretini
Eski Ben Değilim İnan, Sadece Bir Yarım İnsan