6 Tem 2017

Zakkum İkimiz de Yorgunuz Şarkı Sözleri

Zakkum İkimiz de Yorgunuz Sözü

Zakkum en son albümü olan Bir Gece Yarısı içerisinde yerini alan, "İkimiz de Yorgunuz" şarkısı DMC etiketi ve netd müzik youtube kanalından paylaşıldı. Sözlerinin Cem Senyücel'ın yazdığı şarkının klibi şimdiden 200.000 bin dinlendi ve sevilen grup Zakkum yeni şarkıyı adeta zirveye adım adım yaklaşıyor.Büyük bir ilgi ile trendlerde yerini alan Zakkum ikimiz de yorgunuz sözleri dinlesarkisozleri.com farkı ile anlaşılır dille sözleri paylaşılmıştır.
Zakkum İkimiz de Yorgunuz - Zakkum İkimiz de Yorgunuz Şarkı Sözleri - Zakkum 2017 Şarkıları

Zakkum İkimiz de Yorgunuz Dinle


Zakkum İkimiz de Yorgunuz Sözleri
Sen içinde kalan yarası kapanmayan 
Hangi büyük felaketi avuttun bende 
Ben darmadağın dünyalık sızılarımdan 
Bir tatlı uyku gibi avundum sende.

İkimizde yorgunuz akıntıya kürekten 
Yeni bir liman gerek sığınmaya denizden 
İkimiz de bitkiniz simsiyah gecelerden 
Bembeyaz sabahlara özlemimiz bu yüzden

Sen içinde kalan yarası kapanmayan 
Hangi büyük felaketi avuttun bende 
Şarkı dinlesarkisozleri.com
Ben darmadağın dünyalık sızılarımdan 
Bir tatlı uyku gibi avundum sende.

İkimizde yorgunuz akıntıya kürekten 
Yeni bir liman gerek sığınmaya denizden 
İkimiz de bitkiniz simsiyah gecelerden 
Bembeyaz sabahlara özlemimiz bu yüzden

Söz: Cem Senyücel
Müzik: Yusuf Demirkol
Düzenleme: Zakkum
Yönetmen: İmre Haydaroğlu