10 Ağu 2017

Ferhat Göçer Çabuk Olalım Aşkım Şarkı Sözleri

Ferhat Göçer Çabuk Olalım Aşkım Sözleri

Ferhat Göçer Çabuk Olalım Aşkım - Ferhat Göçer Çabuk Olalım Aşkım Şarkı Sözleri - Ferhat Göçer 2017 Şarkıları


Ferhat Göçer Çabuk Olalım Aşkım Sözleri
Çabuk olalım aşkım
Her şeyi paylaşalım
Ben kendimi sana adadım
Sevgilim sensiz anlamsızım
Mahşere kadar benim aşkım
Her alemde senindir canım
Nereye istersen sür köle diye
Sensiz ölürüm cennette
www.dinlesarkisozleri.com
Seni seven kalbim
Sana deli oluyor anlasana
Sana dayanamıyorum, inan ki
Sensiz mutlu olamıyorum

Seni seven kalbim
Sana deli oluyor anlasana
Sana dayanamıyorum, inan ki
Sensiz yaşayamıyorum
www.dinlesarkisozleri.com
Bin ömrüm daha olsa
Kollarında son bulsa
Eğer sana kavuşmak varsa
Ölmek düğün gibidir bana
Sensizlikten çok korkuyorum
İnan kendimi bilmiyorum
Önce Allah, sonra sen benim için
O bilir nasıl sevdim…