27 Ağu 2017

Reynmen ft. Lil Bege #Biziz Şarkı Sözleri

Reynmen ft. Lil Bege #Biziz Sözleri

Reynmen #Biziz - Reynmen #Biziz Şarkı Sözleri - Reynmen 2017 Şarkıları


Reynmen #Biziz Dinle




Reynmen #Biziz Sözleri
Reyn heryere yazılsın
Benimle hanginiz kapışsın?
Hakkımda sen hep yanıldın
Hey adamım nasılsın?
Bunlar deli bunlar canavarlar
Heryerdeler, youtubeda da varlar
Aptal, saptal içerikler bak
Clickbaitler havadalar
Kimiside olmuş, makyajın delisi
Kış ayında dondurma gibisin
Hepiniz BOT
Hepiniz PANEL
Öyle fenomen mi olunur avel !
Bak ben bir sosyal belayım
Anlamıyorsanız daha ne yapayım?
Değişmedi hala aynı
hala aynen ben 1 numarayım.
Bugün hashtag BİZİZ
REYNMEN piyasanın nirvanası
Bugün hashtag BİZİZ
BEGE piyasasnın nirvanası
Bugün hashtag BİZİZ
Seni sosyal medyanın yüz karası
Bugün hashtag BİZİZ
Hadi YALLA
Bugün hashtag BİZİZ
Bugün hashtag BİZİZ
Kızmayın altımda var
LAMBORGHINI ve her videoda isterim
on üç bin like beğeni
Bir dakikalık intro koydum videonun sonuna
Bim’den slime aldım trenddeyim kanka baksana baksana izlenmem düştü
kanka ağlama
Youtuberların içinden geçtim
Elimde var katana
Döner dururum sanki oldum ben bir katarina
Size prim yok
Azcık emek göster videona
Noldu lan YAPRAK !
Acıttım mı canısı?
Fenomen ol video yolla
Şamdak ayısı
Balbazar gibiyim evet hem de aynısı
Bu da benden sana
jilet yarrak saldırısı
Reynmen ve Bege
Sizi bitireceğiz
Bizden iyisi ancak
Dwyane Wade ve LeBron James
Tokatlayacakmış beni umrumda değil
Biat et diz çök ve önümde eğil
Bugün hashtag BİZİZ
REYNMEN piyasanın nirvanası
Bugün hashtag BİZİZ
BEGE piyasanın nirvanası
Bugün hashtag BİZİZ
seni sosyal medyanın yüz karası
Bugün hashtag BİZİZ
Hadi YALLA
BUGÜN HASHTAG BİZİZ

Müzik : Arda Gezer
Söz & Düzenleme :Reynmen, Berkcan Güven
Mix: Opirus Musi