17 Eyl 2017

Görkem Durmaz Çevrimdışı Şarkı Sözleri

Görkem Durmaz 2017 Çevrimdışı Sözleri

Türkiye'nin yeni ve bir o kadar değerli müzisyenlerine ev sahipliği yapan 2645 Records, genç sanatçı Görkem Durmaz'ın yeni şarkısı "Çevrimdışı" single parçasına ev sahipliği yapıyor. Özellikle Çağatay Akman ile tüm dikkatleri üzerine çeken 2645 Records, Görkem Durmaz'ın bu güzel şarkısı ile de genç sanatçının başarısında rol oynayacak gibi gözüküyor.Youtube trendler listesinde ilk 50 içerisinde yerini alan bu güzel ve hareketli şarkı kısa sürede 1.5 milyon izlenme sayısını aştığını söylemek isteriz.11 eylül 2017 tarihinde yayınlanan ve birçok müziğe ev sahipliği yapan 2645 record youtube kanalında paylaşılan şarkı, müzikseverler tarafından olumlu geri dönüşler almaya devam ediyor.Söz ve müziğin Görkem Durmaz'a ait olduğu ve aranje koltuğunda ise Tarık İster'in yerini aldığı Çevrimdışı şarkı sözleri sitemizde yerini aldı.

Görkem Durmaz Çevrimdışı - Görkem Durmaz Çevrimdışı Şarkı Sözleri - Görkem Durmaz 2017 Şarkıları


Görkem Durmaz Çevrimdışı Dinle



Görkem Durmaz Çevrimdışı Sözleri
Hedef ibra sonu bu yolda yaşlar hep çakıl
Benden sana bir akıl aklın varsa tek takıl

Azrail bile ayağıma gelecekse hop bu neyin tribi
Ben senden öncesinde çoktan izledim yine bu klibi

Yok olmaz öyle kurnaz körpe

Derdin ne lan senin sustum hep küfretmedim
Ayağın alışsın diye
Herşey verdim

Kader seni bana yazdı
Felekse kuyumu kazdı
Yokum ben bundan böyle
Çevrimdışı

Deli gibi isterken ben nerdeydin diye sorarlar
Bu gelişinin altında art niyet bile ararlar

Görkem Durmaz - Çevrimdışı
Söz & Müzik : Görkem Durmaz
Aranje: Tarık İster