9 Şub 2018

Yıldız Tilbe Bir Seni Tanırım Şarkı Sözleri

Yıldız Tilbe Bir Seni Tanırım Sözleri

Yıldız Tilbe yepyeni parçası Bir Seni Tanırım şarkısı dinlesarkisozleri adresimize 10 şubat 2018 tarihinde eklenmiştir.
Sevilen sanatçımız Yıldız Tilbe uzun sürenin ardından "Bir Seni Tanırım" şarkısı ile hayranlarının karşısına yeni parçası ile çıktı.Kendine özgü tarzı ve sesi ile birçok kişinin kalbini kazanmış olan sanatçımız, Bir Seni Tanırım Şarkı Sözleri ile de sempatisine devam etmektedir.Diğer birçok Yıldız Tilbe 2018 şarkılarında olduğu gibi bu şarkıda da dinlesarkisozleri.com farkı ile sözleri eklemeye devam etmekteyiz.Değerli sanatçımız Yıldız Tilbe Bir Seni Tanırım Şarkı Sözleri ve dinleme bağlantısı sitemize eklenmiştir.

Yıldız Tilbe Bir Seni Tanırım Dinle


Yıldız Tilbe - Bir Seni Tanırım Sözleri
Ben seni bilirim gerisi boş laf
Kimsen kim ne isen nesin
Öderim bedelini madem öyleyse
Anlarım inmisin cins misin

Bir seni bir beni tanırım ancak
Gerisi vız gelir
Yanarsak biz yanarız
Bir oğlan bir kız gelir

Sevdiğim o kadar işte nokta
Umrumdaydı sanki çokta
Aşk dedim dahasımı var aşk dedim
Nedense memleket şokta

Bir seni bir beni tanırım ancak
Gerisi vız gelir
Yanarsak biz yanarız
Bir oğlan bir kız gelir