24 Haz 2017

Ayşe Hatun Önal Cehennem Şarkı Sözleri

Ayşe Hatun Önal Cehennem Şarkı Sözü

Yağmursuz elvedamız da
Öptüm dudağından
Cebimde boncuklarım
Hepsi bana kaldı

Nasılsa kapanmam sana diye
Dümeni bırakmıştım
Kaybettim ikbalimi
Aşkın bana kaldı

Güller gibi açılırken
İçime kapandım
Anacığım yandım
Bir karanlık çöktü senden sonra
Güneş bir daha doğmadı

Hep mi yanar, hep mi yanar
Hem gece hem gündüz
Çok can yakıyor
Cehennemini azıcık söndür

Hep mi yanar
Hem gece hem gündüz
Çok isterim onu da azıcık üz
Olur mu Allah'ım?

ŞARKI HAKKINDA BİLGİ

Ayşe Hatun Önal'ın 2017 yılında yeni çıkardığı "Cehennem" şarkısı sitemizde yerini aldı.Çıkardığı ilk şarkıdan şimdiye kadar ki şarkılarının hepsinde büyük ilgi odağı oldu.Son zamanlarda en popüler şarkıların listesinde her zaman yerini korudu. "Ayşe Hatun Önal Cehennem şarkı sözleri" ve ayrı zamanda online olarak dinleyebileceğiniz birçok platform internet camiasında bulunmaktadır.Her şarkıda olduğu gibi bu şarkıda da dinledikten sonra, yorum atmayı unutmayınız.