19 Haz 2017

Ferhat Göçer Özledim Şarkı Sözleri

Ferhat Göçer Özledim Şarkı Sözü


Özledim bak kokun geçmez sarılsam yeniden
Tadın kaldı dudağımda dokunduğum tenden

Sevincim ol bıkmışım dertten
Hayatım ol ölmüşüm derken

Bazen ümit bazen tasa gözyaşı çoğu zaman
İçim senle dolu ah taşıyor sevdadan

Özledim bak kokun geçmez sarılsam yeniden
Tadın kaldı dudağımda dokunduğum tenden

Sevincim ol bıkmışım dertten
Hayatım ol ölmüşüm derken

Bazen ümit bazen tasa gözyaşı çoğu zaman
İçim senle dolu ah taşıyor sevdadan


ŞARKI HAKKINDA BİLGİ

Romantık ve duygusal şarkıların sevilen ismi Ferhat Göçer, 2017 yılında merakla beklenen yeni şarkısı "Özledim" tüm sevenleri ile paylaştı.Ferhat Göçer "Yolun Açık Olsun" albümünde yerini alan Özledim Şarkı Sözleri ile sitemizden tüm sözleri takip edebilirsiniz.Şarkılarda büyük ses getiren ve bu albümde de düzenlemelerinde Ozan Doğulu yerini almıştır.Ferhat Göçer Özledim Şarkı Sözü sitemizden ulaşabilirsiniz.