19 Haz 2017

Tarkan Çay Simit Şarkı Sözleri

Tarkan Çay Simit Şarkı Sözü


Biz bir küsüp bir barışırız
Bir gülüp bir ağlaşırız
Eseriz ama yağmayız
Ben alırım gönlünü hemen
Kıyamazsın bana da sen
Öyle kesip atmayız

İçinden geliyorsam
Kalbinden geçiyorsam
Erit buzlarını hadi
Sokak kedisi gibi 
Üşümüş halde beni
Bırakmazsın sen dimi?

Çayla simit gibiyiz
Gülle dikeniz ikimiz
Etle tırnak gibiyiz
Biz ayrılamayız ki

Ayla yıldız gibiyiz
Ballı kaymağız ikimiz
Çifte kumru gibiyiz
Biz ayrılamayız ki

Köprüleri yıkamayız ki
Gemileri yakamayız ki
Olamayız başkasıyla 
Sözümüzden cayamayız ki
Biz ayrılamayız ki

Biz dudakta tenimizi
Tende nefesimizi 
Hissetmesek olmaz
Güzel yüzünde gezmeli elim
Benim her yanım ezberin
Yanmasak olmaz


ŞARKI HAKKINDA BİLGİ

2017 yılına Tarkan bomba gibi bir albüm olan "10" albümü ile karşımıza çıktı.Yeni albümünün içerisinde yerini alan dinlemesi huzur verici "Çay Simit" şarkısı ile yerini aldı.Yaz dönemine damgasını vuracak olan Tarkan Çay Simit Şarkı Sözleri ve şarkısı hakkında detaylı bilgilere sitemizi takip ederek ulaşabilirsiniz.Tarkan 2017 Albümü sözleri arasında yerini alan yepyeni şarkı Tarkan Çay Simit Şarkı Sözü sitemizde yerini aldı.
Tarkan 10 Full 2017 Albümü Şarkıları ve Sözleri;

1-) Tarkan yolla şarkı sözleri
2-) Tarkan çay simit şarkı sözleri
3-) Tarkan beni çok sev şarkı sözleri
4-) Tarkan ben senin şarkı sözleri
5-) Tarkan çok ağladım şarkı sözleri
6-) Tarkan her şey fani şarkı sözleri
7-) Tarkan kedi gibi şarkı sözleri
8-) Tarkan hodri meydan şarkı sözleri
9-) Tarkan biz çocukken şarkı sözleri
10-) Tarkan bal küpü şarkı sözleri
11-) Tarkan acımasız şarkı sözleri
12-) Tarkan sevdam tek nefes şarkı sözleri
13-) Tarkan o sevişmeler şarkı sözleri
14-) Tarkan affedin bizi çocuklar şarkı sözleri