22 Haz 2017

Tarkan Beni Çok Sev Şarkı Sözleri

Tarkan Beni Çok Sev Şarkı Sözü

Bir kavga nasılda hoyrat
Savaşırken savrulurken büyüttü hayat
Ben sensiz yapayalnızdım
Suyum oldu, aşım oldu ama aşksızdım
Bir vurgundu geçtiğim yollar
Düşe kalka yaşanır mı öğretir yıllar
Ben sensiz her şeye sustum
Koca dünya dönüyordu içinde yoktum

Sevdanı bulmak yıllar sürdü
Hoş geldin gönlüme kaderim güldü
Tut elimden beni çok sev kimseye verme
Seveceksen ömürlük sev, bir günlük sevme
İyi günde kötü günde
Sakla göğsünde
Sen bu kalbe iyi geldin
Benden hiç gitme

Tut elimden beni çok sev,
Kimseye verme
Seveceksen ömürlük sev
Bir günlük sevme
İyi günde kötü günde
Sakla göğsünde
Sen bu kalbe iyi geldin
Benden hiç gitme

Bir sabahsız geceydi gönlüm
Gün misali gözlerinde güneşi gördüm
Bir dertli rüzgardım estim
Umudum sen, huzurum sen yeniden doğdum
Sevdanı bulmak yıllar sürdü
Hoş geldin gönlüme kaderim güldü
Tut elimden beni çok sev kimseye verme
Seveceksen ömürlük sev, bir günlük sevme

ŞARKI HAKKINDA BİLGİ

Tarkan 2017 yılına yepyeni müzikleri ile gelmeye devam ediyor.Yeni şarkısı "Beni Çok Sev" şarkısı ile Tarkan 10 albümünde yeni şarkısı ile yerini aldı.Romantık şarkıları ile çok sevilen sanatçımız, Tarkan 10 albüm şarkıları ile dinleyicilere duygu dolu dakikalar yaşatacak.Beni çok sev şarkı sözleri ile de bol bol duygusal ve romantik sözler yerini almaktadır.İyi günde, kötü günde sakla göğsünde gibi duygu dolu Tarkan Beni Çok Sev Şarkı Sözleri 2017 ile sitemizde.
Tarkan 10 Full 2017 Albümü Şarkıları ve Sözleri;

1-) Tarkan yolla şarkı sözleri
2-) Tarkan çay simit şarkı sözleri
3-) Tarkan beni çok sev şarkı sözleri
4-) Tarkan ben senin şarkı sözleri
5-) Tarkan çok ağladım şarkı sözleri
6-) Tarkan her şey fani şarkı sözleri
7-) Tarkan kedi gibi şarkı sözleri
8-) Tarkan hodri meydan şarkı sözleri
9-) Tarkan biz çocukken şarkı sözleri
10-) Tarkan bal küpü şarkı sözleri
11-) Tarkan acımasız şarkı sözleri
12-) Tarkan sevdam tek nefes şarkı sözleri
13-) Tarkan o sevişmeler şarkı sözleri
14-) Tarkan affedin bizi çocuklar şarkı sözleri