26 Ağu 2017

Gündoğarken Ah Be Hayat Şarkı Sözleri

Gündoğarken Ah Be Hayat Sözleri


Gündoğarken Ah Be Hayat - Gündoğarken Ah Be Hayat Şarkı Sözleri - Gündoğarken 2017 Şarkıları

Gündoğarken Ah Be Hayat Sözleri
Masumca dokun bana, içindeki şeytanı görme
Ben yalanlar söylerken sen, sorular sorma
Sarıl bana utanmadan, aynı güne uyanalım
Uçsuz bucaksız çölüm, ben gel serabım ol

Ben günahlar işlerken, sen cennette bekle
Ah be hayat! Bütün bunlar niye?
Ben gülüp eğlenirken, sen kaldın resimlerde
Ah be hayat! Bütün bunlar niye?

Sabahın köründeyim, konuştum kendi kendime
Bir cevap bulamadım niye, nerelerdesin?
Mevsimsiz bir takvimdir, aklımda düşünceler
Gittiğin günden beri, bir türlü çözemediğim

Ben günahlar işlerken, sen cennette bekle
Ah be hayat! Bütün bunlar niye?
Ben gülüp eğlenirken, sen kaldın resimlerde
Ah be hayat! Bütün bunlar niye?

Söz: Burhan Şeşen
Müzik: Burhan Şeşen