27 Ağu 2017

Murat Dalkılıç & Oğuzhan Koç Aşinayız Şarkı Sözleri

Murat Dalkılıç - Oğuzhan Koç Aşinayız Sözleri

Murat Dalkılıç ve Oğuzhan Koç'un düetini yaptığı yeni şarkıları "Aşinayız" tüm müzikseverler ile paylaşıldı.Sevilen iki sanatçının özellikle birlikte düet yapması tüm hayranları ve müzik dinleyicilerinden olumlu dönüşler aldı.İkilinin büyük bir emekle çıkardıkları Murat Dalkılıç Oğuzhan Koç Aşinayız şarkı sözleri sitemize eklenmiş bulunmaktadır.Sevilen sanatçıların hayranları tarafından yapılan kapak resmi ise oldukça dikkat çekici gözüküyor.Oğuzhan Koç'un ve Murat Dalkılıç'ın sosyal medya hesaplarından sık sık Aşinayız şarkısı ait birçok fotoğraf ve detaylı içerikler paylaşılmaya devam ediyor.
Oğuzhan Koç, sosyal medya profilinden Aşinayız sözleri hakkında birçok detaylı paylaşımda bulunmasının yanı sıra, klip çekimlerinden birçok kareleri de hesabında paylaşmaya devam ediyor.2017 yaz itibari ile müzik piyasası çok hareketli dakikalar yaşamaya devam ediyor.Birçok düet, single ve albümlerin çıkması ile müzikseveler bu yılı çok eğlenceli geçirmeye devam ediyor.Aşinayız Şarkı Sözleri sitemize eklenmesi ile birlikte, sitemizde klip ve sözleri hakkında aşağıdaki yorum bölümünden bizlerle düşüncelerinizi paylaşabilirsiniz.İşte merakla beklenen Murat Dalkılıç Oğuzhan Koç Aşinayız Şarkı Sözleri ve dinleme bağlantısı;
Murat Dalkılıç - Oğuzhan Koç Aşinayız - Murat Dalkılıç - Oğuzhan Koç Aşinayız Şarkı Sözleri - Murat Dalkılıç 2017 Şarkıları - Oğuzhan Koç 2017 Şarkıları

Murat Dalkılıç - Oğuzhan Koç Aşinayız Dinle


Murat Dalkılıç - Oğuzhan Koç Aşinayız Sözleri
Döndüm sana yüzümü ben aşkım
Yine çıktım karşına
Denesek mi bir kez daha
Zaten aşinayız

Söndüm, yana yana ne bi baktın
Yine bana seni sordular
Bütün eş dost yordular, sanki ordular ya

Tabi bende diyorum O da aşık
Üstüne gitmiyorum, şu aralar
Kimi görsem unutmaz o beni diyorum
Şöyle söylüyorum
www.dinlesarkisozleri.com
Bırak o bir tarafta seyredip uzansın
Ben pervaneyim etrafında
Hele bir bakarsa şöyle göz ucuyla
Herkesi şahit yazsınlar

Bırak hiç dokunma seyredip utansın
Ben gibi yok o da farkında
Hele bir benim olursa
Tüm şehir uyansın
Aklım nerde bir baksınlar
Alkım nerde bir baksınlar

Söz & Müzik: Oğuzhan Koç
Düzenleme: Öğünç Başara
Yönetmen: Bedran Güzel