3 Eki 2017

Eda Gür - Kandırma Güzelim Şarkı Sözleri

Eda Gür Kandırma Güzelim Sözleri

Eda Gür Kandırma Güzelim - Eda Gür Kandırma Güzelim Şarkı Sözleri - Eda Gür 2017 Şarkıları


Eda Gür Kandırma Güzelim Dinle




Eda Gür Kandırma Güzelim Sözleri
Neyin var
Susup durma önümde
Anlamaya çalışmaktan yoruldum

Yüzün yok belli ki söylemeye
Kuşkular içinde boğuldun

O seni böyle sevmez
O seni böyle görmez
O sana derman olmaz
Kendini hiç kandırma güzelim

Sen bana çoktan alıştın yüreğine karıştım
Ne kalbinden ne teninden söküp atamazsın
Beni bal gibi bal gibi seviyorsun
Sadece inkar ediyorsun
Kendini hiç kandırma güzelim

Ooo, ooo, o sana derman olmaz kendini hiç kandırma güzelim

Zorun ne
Derdini söylesene
Bekleyip durmaktan bunaldım
Yüzün yok belli ki söylemeye
Korkular içindesin dağıldın


Söz & Müzik: Eda Gür
Düzenleme: Selim Öztürk