13 Eki 2017

Fatma Meşe Öz - Şerfem Şarkı Sözleri

Fatma Meşe Öz Şerfem Sözleri

Fatma Meşe Öz Şerfem - Fatma Meşe Öz Şerfem Şarkı Sözleri - Fatma Meşe Öz 2017 Şarkıları


Fatma Meşe Öz Şerfem Dinle




Fatma Meşe Öz Şerfem Sözleri
Goymaktan geçer iken suları içer iken
Goymaktan geçer iken suları içer iken

Beni arkamdan vurdular şerfem öldürdü beni
Sokaktan geçer iken
Beni arkamdan vurdular şerfem öldürdü beni
Sokaktan geçer iken

Silahları patladı şerfem yorgan katladı
Silahları patladı şerfem yorgan katladı

Beni vuranı gördüler şerfem öldürdü beni
Gomşuları sakladı
Beni vuranı gördüler şerfem öldürdü beni
Gomşuları sakladı

Şerfem yola yürüdü al paçayı sürüdü
Şerfem yola yürüdü al paçayı sürüdü

Gocesmilin önüne şerfem öldürdü beni
Çit içinde çürüdüm
Gocesmilin önüne şerfem öldürdü beni
Çit içinde çürüdüm