3 Şub 2018

Timuçin Ateş feat Sansar Salvo Hayat Şarkı Sözleri

Timuçin Ateş feat. Sansar Salvo Hayat Sözleri

Timuçin Ateş feat. Sansar Salvo Hayat - Timuçin Ateş feat. Sansar Salvo Hayat Şarkı Sözleri - Timuçin Ateş feat. Sansar Salvo 2017 Şarkıları


Timuçin Ateş feat. Sansar Salvo Hayat Dinle




Timuçin Ateş feat. Sansar Salvo Hayat Sözleri
1. KISIM (Sansar Salvo)

Hayat güzel fakat bazen zor ve yalnız.
Yaşanan olaylar var ve hep beyansız,
kahpe kansız arkadan vuran fedai
bilmeyen fedai kanın rapte tatsız.

Anın bende kalsın arsız, sabahta ben yatıştayım,
gecemde iblisler suratsız, oyunu biz bozan mıyız?
Gezip te biz tozarız, bu biraz tutarsız
aklımız ayarsız (ayarsız) aydınlıksız...

Yüreğimiz sabırsız, olayımız şaşırtıcı,
bazen deli de kanlıyız da bazen haksızız yalansız! (yalansız)
Kiminin yüreği kalsiyumsuz geçmişinden haklı,
o ne biçim kul hakkı len! Flowumuz duraklı,

Kafamız hep dumanlı hala,
oynumuz planlıdır ve kaderimiz zamanlı.
Hedefimiz belirli, inancımız da çok şükür ki tam yerinde.
Kafiyem de çaldı memleketimin her yerinde!

NAKARAT (x2) (Timuçin Ateş)

Hayat.. Tuzaklarla Dolu Bir Dünyada..
Durma.. Tutsak Olup Sakın Ola ki Susma !

2. KISIM (Timuçin Ateş)

Bilmediklerimle kaldı, metronom bu yolbaşı.
Tutarsız giden işlerle harcadım bu zamanımı,
yarınlarımı bilmezken yaşadım bak ansızın.
İblisimle savaştım, yarınlar karanlık...

Anladım ki bazen garip gelir yaşantı,
belki kaderde gizlidir oyunun anlamı.
Nedeniyse çok garip varoluşu insanın,
anladım ki insanoğlu her zaman zavallı!

Dünyaya dur dedikçe haksızlıkla savaştık!
Belki bundan olmalı ki yıllardır yalnızız.
Kafamdaki fikirlerle zorladım hep şansımı,
önceleri sabırsızdım, sonradan yatıştım.

Bu külfetli yolculukta düşledik hep sonrayı.
Düşledik, hepimiz işleri yoluna koymayı.
Hayat denen bu eksende bir yerlerde olmayı.
Yolculuk nereye? Diye bir gün olsun sormayıp!

Nakarat (x2) (Timuçin Ateş)