28 Tem 2017

Gülşen Birlikte Güzel İlyas Yalçıntaş & Cem Belevi Şarkı Sözleri

Gülşen, İlyas Yalçıntaş, Cem Belevi Birlikte Güzel Sözleri

Gülşen, İlyas Yalçıntaş ve Cem Belevi birlikteliğinden mükemmel seslendirmeler ile müzik severler ile buluşan "Birlikte Güzel" şarkısı dinleyici ile buluştu.Söz ve müziğin Gülşen'e ait olduğu ve Ozan Çolakoğlu’nun aranje ettiği büyük beğeni alan yeni şarkı Birlikte Güzel sözleri tüm müzik dünyasında tanıtıldı.Gülşen Birlikte Güzel şarkı sözleri kısa sürede youtube ve diğer sosyal ağlarda paylaşım rekorları kırmaya devam ediyor.Gerek farklı tarzlar ile gerekse düetler olarak büyük başarılar elde eden İlyas Yalçıntaş ve Cem Belevi'de bu güzel müzik parçası olan Birlikte Güzel şarkısı ile hayranlarından tam not aldı.İşte Gülşen, İlyas Yalçıntaş ve Cem Belevi düetinden oluşan Birlikte Güzel yeni şarkısı ve detayları;

Gülşen - Birlikte Güzel Şarkı Sözleri - Hadise 2017 Şarkıları

Gülşen Birlikte Güzel Dinle


Gülşen Birlikte Güzel Sözleri
Sordum Sordum sordum Durdum
Neden Niye Nasıl Niçin
Buldum Cevabı Çok Basit
Her Şey İnsanlar İçin
Of Bağıra Çağıra
Of Her Aşık Olduğumda
Of Mavi Sularda
Kaybolup İçmek Ne Güzel

Ayrılınca Üzülmek Kadere Gülmek Güzel
Dostlarla O Şarkıda Dans Edip İçmek Güzel
Coşmuşuz Biz Bir Kere Hayat Bize Güzel
Esas Olan Her Anımız Birlikte Güzel
www.dinlesarkisozleri.com
Sordum Sordum sordum Durdum
Neden Niye Nasıl Niçin
Buldum Cevabı Çok Basit
Her Şey İnsanlar İçin
Of Bağıra Çağıra
Of Her Aşık Olduğumda
Of Mavi Sularda
Kaybolup İçmek Ne Güzel

Ayrılınca Üzülmek Kadere Gülmek Güzel
Dostlarla O Şarkıda Dans Edip İçmek Güzel
Coşmuşuz Biz Bir Kere Hayat Bize Güzel
Esas Olan Her Anımız Birlikte Güzel