28 Tem 2017

Gülşen Büyük Hatırın Var ft. Ozan Çolakoğlu Şarkı Sözleri

Gülşen 2017 Büyük Hatırın Var Sözü

Gülşen yepyeni Bangır Bangır albümünde yerini alan Büyük Hatırın Var hayranları tarafından tıklanma rekorları kırmaya devam ediyor.Gülşen, müzikseverler ile paylaştığı her şarkısında büyük beğeni toplamaya son hız devam ediyor.Yaz aylarında sıkça dinlediğimiz şarkıları ile isminden sıkça söz ettiren Gülşen, yeni şarkısı Büyük Hatırın Var sözleri ile de bu yaz günlerini kıpır kıpır geçirmemize yardımcı olucak. Her şarkısında farklı bir Gülşen gördüğümüz ve bu şarkısı ile de bazı sahnelerinde siyah beyaz bir klip çeken Gülşen'in yeni şarkısı Hatırın Var Şarkı Sözleri sizlerle.

Gülşen Büyük Hatırın Var - Gülşen Büyük Hatırın Var Şarkı Sözleri - Gülşen 2017 Şarkıları

Gülşen Büyük Hatırın Var Dinle


Gülşen Büyük Hatırın Var Sözleri
Sen diye yazılır aşk diye okunur
Bana her yer kucağın
Daha ne çok şey vardı yapacağımız
Kaldı sende alacağım

Unutamıyorum
Bütün ömrüm o birkaç kısa günün gölgesinde
Kendimi biliyorum çağırsan uçarım
Barikat olsa önümde

Büyük hatırın var bir sözünle
Yemin de bozulur tövbeler de
Heveslerimi teninde bıraktım
Son uykularımı gövdende
www.dinlesarkisozleri.com
Sen diye yazılır aşk diye okunur
Bana her yer kucağın
Daha ne çok şey vardı yapacağımız
Kaldı sende alacağım

Unutamıyorum
Bütün ömrüm o birkaç kısa günün gölgesinde
Kendimi biliyorum çağırsan uçarım
Barikat olsa önümde

Büyük hatırın var bir sözünle
Yemin de bozulur tövbeler de
Heveslerimi teninde bıraktım
Son uykularımı gövdende