14 Tem 2017

Güven Yüreyi Sen Maşallah Şarkı Sözleri

Güven Yüreyi Sen Maşallah Sözleri

Güven Yüreyi yepyeni single çalışmasında yer alan "Sen Maşallah" şarkısı ile dinleyenlerden tam not aldı.O Ses Türkiye'de Ebru Gündeş'in takımında bir fırtına gibi esen ve yeni şarkısı ile karşımıza çıkan Güven Yüreyi Sen Maşallah şarkısı ile adete zirvelere göz kırptı. Youtube'da klibinin çıkması ile yaklaşık 9 saat içerisinde 100.000 bin dinlenme sayısını aşarak dinleyicilerin gönlünü kazandı.Güven Yüreyi 2017 şarkıları arasında artık büyük çekişmelerin olucağı gözükmektedir. Güven Yüreyi hayranları O Ses Türkiye'de ki büyük gelişmeyi bu klipde ve şarkıda göreceklerinden eminiz.Asil Gök ve Derya Uluğ birlikteliği ile bu güzel Güven Yüreyi Sen Maşallah şarkı sözleri ve şarkının klibine dinlesarkisozleri.com adresimiz ile ulaşabilirsiniz. İşte Güven Yüreyi Sen Maşallah şarkı sözleri ;

Güven Yüreyi Sen Maşallah - Güven Yüreyi Sen Maşallah Şarkı Sözleri - Güven Yüreyi 2017 Şarkıları

Güven Yüreyi Sen Maşallah Dinle


Güven Yüreyi Sen Maşallah Sözleri
Bir günah bırakmadın bana
Sen maşallah hepsini topla
Her yerdesin bi orda bi burda
Hızlı büyüdün ortamda

Ama iyi mi kötü mü bilemiyorum
Senin adına endişe ediyorum
Gözüne hoş gelen aslında boş
Aslında boş geleceği görüp sadece gülüyorum
http://www.dinlesarkisozleri.com/
Üzgünüm seni üzdüm
Ama pişman değilim
Sayende az yaşarmadı gözüm
Ama pişman değilim

Söz & Müzik: Asil Gök, Derya Uluğ
Düzenleme: Asil Gök, Osman Çetin
Yönetmen: Berdan Güzel