11 Tem 2017

Hande Yener Alev Alev Şarkı Sözleri

Hande Yener 2017 Alev Alev Sözü

Hande Yener 2017 yaz dönemine damgasını vuracak olan "Alev Alev" isimli yeni şarkısı tüm yıl boyunca konuşulacak.Hande Yener özellikle Hepsi Hit Vol 2 albümü ile büyük şarkılara ve sözlerine ev sahipliği yapıyor.Tüm çıkardığı şarkıları ile zirvelerde hezaman gördüğümüz sevilen pop sanatçısı,Hande Yener Alev Alev şarkısı ile de zirvede yerini alacaktır. Alev Alev isimli Hande Yener 2017 şarkıları bu yaz döneminde ve tüm yıl boyunca en çok konuşulan şarkılar arasında yerini alacak. Hande Yener 2017 yeni albümü Hepsi Hit Vol 2 yerini alan Alev Alev şarkı sözleri yayınlandı. Alev Alev isimli yeni şarkısı ile 2017 ve sonraki yıllarda adından sıkça bahsedilecek olan Hande Yener'e dinlesarkisozleri.com olarak başarılar diliyoruz.Sözümüzü fazla uzatmadan sosyal medya ve forumlarda tüm müzikseverler tarafından merakla beklenen Hande Yener Alev Alev şarkı sözleri ve şarkının dinleyebileceğiniz klibi internet sitemizde takipçilerimiz ile paylaşıyoruz.

Hande Yener Alev Alev - Hande Yener Alev Alev Şarkı Sözleri - Hande Yener 2017 Şarkıları

Hande Yener Alev Alev Dinle


Hande Yener Alev Alev Sözleri
Hava mı soğudu yoksa yine
Kalbin buz kesti de ben dondum
Üşüdüm diyorum dinlesene
Sar tenini tenime
Yoksa mahvoldum

Şarkı www.dinlesarkisozleri.com sözleri
Kalp bu değil ki çelikten
Alçı da tutmuyor kahretsin
Kırılsa kırılır elinden
Korkmuyorum sen varsan hiçbir şeyden

Şarkı www.dinlesarkisozleri.com sözleri
Yak beni de kendini de
Tutuşur kor olasım var be senle
Yok kaderi inkar edemezsin
Korkma bir şey olmaz
Hadi alev alev yak...